Přehrát video

Aqualand Moravia

Kampaň „Letní jízda v Aqualandu Moravia“

Aqualand Moravia – letní video 2019

Cílem kampaně bylo zpropagovat letní sezónu v Aqualandu Moravia. Tentokrát jsme zapomněli na klasické aftermovie, které se vždy točilo jenom kolem náhodných návštěvníků, komparzistů a konkrétních akcí v Aqualandu. Chyběl v nich totiž příběh. Zadání z Aqualandu znělo jasně: „Chceme změnu.“

Vymysleli jsme hrané úvodní intro a atrakce a vůbec celou atmosféru aquaparku jsme demonstrovali na hlavních hrdinech formou metafory, vtipu a nadsázky. Námět padl na schůzce s klientem, kdy jsme klientovi představovali jiný podobný příběh.

Děti si užívají jak dospělí a Eda z Mostu to má na háku

Nakonec jsme přišli s motivem dětí, které si Aqualand vychutnávají jako dospělí. A možná ještě víc. Cílovou skupinu představují rodiče ze střední třídy z blízkého i vzdálenějšího okolí. Hlavní myšlenku jsme chtěli cílové skupině předat co nejjednodušší a nejsrozumitelnější cestou.

Proto rodiče lehce kontroverzním způsobem vybízíme, aby společně s celou rodinou vyrazili do Aqualandu a užili si nezapomenutelný den plný zábavy. Protože když nepůjdou rodiče s dětmi, děti si možná poradí samy. Jako v našem reklamním spotu.

V úvodní a závěrečné scéně se objevuje tatínek, kterého hraje Michal Isteník – Eda z úspěšného seriálu Most!. „Michal je nejen skvělý herec, ale taky člověk. Spolupracovali jsme s ním na řadě projektů ještě než se mediálně proslavil díky Mostu,“ říká režisér Jan Kolář. „Je to velký pohodář a myslím, že si natáčení hodně užíval. Prakticky ho celé proležel na lehátku,” dodává se smíchem.

1 měsíc výroby, 2 natáčecí dny a trocha vody

Výroba celého reklamního spotu trvala měsíc – od schválení námětu až po dokončení finálního videa a jeho sdílení na sociálních sítích. „Na video jsme měli reálně přibližně tak dva týdny, a to ještě včetně komplikací s počasím. Natáčecí dny byly dva,“ říká kameraman Petr Hostička. Na tvorbě spotu pracoval tým deseti lidí a točili jsme na dvě kamery.

„Záběry v Aqualandu nejsou hrané, jsou přirozené. Sázeli jsme na improvizaci a přirozený talent našich dětských herců, což se nám vyplatilo. Nechtěli jsme, aby video a hlavně záběry z vodních atrakcí působily strojeně,“ vysvětluje Petr. Kromě herců jsme potřebovali i nemálo komparzistů.

„Trochu jsme se při práci namočili. Třeba když jsem sjížděl tobogán s hlavním protagonistou Kubíkem, abych natočil záběry uvnitř svítícího tobogánu. Po natáčení jsme se chtěli vykoupat, ale bohužel už zavírali. Tak snad příště,” líčí detaily z natáčení Jan.

2 miliony (zhlédnutí) v kapse. Oh!

Pro Aqualand Moravia jsme točili už reklamní spot na Silvestr 2015. Oficiálně jsme s Aqualandem začali spolupracovat v létě roku 2016, kdy jsme natočili aftermovie z letní akce, které vidělo kolem milionu lidí – jen na Facebooku počet zhlédnutí přesáhl 986 tisíc. Právě tahle čísla byla doteď vůbec nejvyšší. Druhé nejsledovanější video mělo kolem 900 tisíc zhlédnutí.

Obě tato videa nakonec překonalo aktuální video Letní jízda v Aqualandu Moravia, které dosáhlo milionu zhlédnutí za 72 hodin od uveřejnění a míří ještě výš. Druhého milionu dosáhl za 5 dní od zveřejnění. To je částečně zapříčiněné i určitou kontroverzí spotu, ve kterém se objevují děti řídící automobil, protože se do Aqualandu vydaly na vlastní pěst. Nejedná se však o video do televize, ale jen na sociální sítě, kam mají děti přístup až od třinácti let.

„Rozporuplné reakce na video jsou skvělým sociálním průzkumem o dnešní době a o určitém rozdělení společnosti. Samozřejmě mě mrzí některé nenávistné komentáře, ale na druhou stranu mě o to víc těší, že lidé tak vášnivě diskutují mezi sebou. To neskutečným způsobem zvyšuje organický dosah videa. Největší hejtři jsou sice nejvíc slyšet, ale na video jsou reakce v drtivé většině pozitivní. Ti, kterým se to líbí, jsou tak nadšení, že se nás sami zastávají,“ shrnuje Jan.

Hodnocení klienta

Důraz, který kladou na detaily a preciznost každé sekundy videa se laikovi při natáčení můžou zdát až puntičkářstvím, nicméně právě proto jsou výsledná videa overhere dovedena k dokonalé práci. Připočtěme si k tomu inovativní nápady a skvělé video je na světě!

Tomáš Svoboda

koordinátor marketingových aktivit

Rok výroby:

2019


Počet členů štábu:

8


Doba výroby:

1 měsíc / 2 natáčení dny


Počet zhlédnutí:

2 miliony


Počet reakcí na sociálních sítích:

17 tisíc


Na kampani pracovali

Režie, střih a scénář

Kamera a produkce

Produkce

Naše další práce

Stihl
Bacha na medvědy! Pro společnost STIHL jsme natočili televizní spot…
ŠKODA AUTO
Kluci z Justmighty nás pozvali ke spolupráci na kampani pro…
Overhere logo

Ozvěte se nám!

Roztočíme to spolu?

Neříkejte dvakrát.

Kontaktujte nás
My jsme overhere. A vy jste kdo?
Dejte o sobě vědět prostřednictvím našich skvělých videí.
E-mail
[email protected]
Telefon
+420 604 596 292
Zavřít