Aqualand Moravia – Letní video 2024
Po zavíračce…
Naši letní klasiku pro Aqualand Moravia jsme natáčeli poprvé v uzavřeném areálu od západu slunce do úsvitu. Bylo zapotřebí velkého množství světel a kofeinu. Pečlivě vybraná herecká trojice ve složení Alfred Texel, Vendula Svobodová a Kateřina Michejdová fungovala skvěle, a tak byla výzva hlavně v rukou kameramana Petra Hostičky a osvětlovače Luboše Mořického.
a potají…
Zápletka spotu spočívá v tom, že si kuchař, uklízečka a plavčice potají užívají atrakce Aqualandu, na které mnohdy kvůli svým profesím nemají čas. Během své tajné anabáze narazí na maskota Aqualandu, tučňáka Edy, a o zábavu mají postaráno až do zakokrhání kohouta. Spot má typický komediální rukopis režiséra Jana Koláře: „Chtěli jsme změnu. Aqualand vždy začínal hraným intrem a následoval sestřih atrakcí, tentokrát jsme chtěli atrakce propojit přímo s příběhem, a děj odehrávající se v noci činí z tohoto dílu velmi ojedinělé video v našem mnohaletém portfoliu spojeném s touto značkou,“ přidává se režisér a zároveň scénarista a střihač snímku.
Dlouhá noc
„Po letech jednání jsme Aqualand přesvědčili, aby nám umožnil točit mimo pracovní dobu, a to přímo v noci. Tato změna dává zavřenému zábavnímu centru pod světly lamp úplně nový rozměr,“ popisuje produkční Martin Mišík.
Na všechny možné způsoby
K výslednému materiálu patří nejen hlavní video určené pro sociální sítě, ale i rychlé třicetisekundové klipy pro další kanály. Naše reklamy pro Aqualand Moravia jsou hit na českém Facebooku – dosáhly rekordního počtu zhlédnutí mezi sponzorovanými příspěvky a pyšní se i impozantním organickým dosahem. Od dob legendární Dědečkovské trilogie se některá videa vyšplhala až k astronomickému číslu šesti milionů zhlédnutí!
Co dělá tento spot opravdu jedinečným, je to, že většina scén probíhá v noci, ve stejném čase, v jakém se postupně odehrávají i v daném čase spotu. Výjimku tvoří scény na tobogánech, kde je stále potřeba denní světlo, a ty jsou proto natáčeny ve dne. „Natáčení Aqualand mě velmi bavilo, noční scény jsou náročné, ale člověk si zas více vyhraje s nočními atmosférami jak třeba v našich spotech pro Nutrend nebo Job Challenge.“ Doplňuje Petr Hostička.