Hobbytec – TV spot
Pro vytvoření televizní reklamy v rámci letní kampaně 2021 nás oslovila společnost Hobbytec, přední český výrobce zimních zahrad a zastřešení. Spoty se celé od myšlenky až po výstup vytvořily v krátkém časovém úseku během slunečných červnových dnů. V rámci efektivity si režii rozdělili Radim Svoboda a Jan Kolář. Vedlejším výstupem je i delší korporátní video.
Natáčení ve dvou týmech
Spot jsme natáčeli v konzervativním jednoduchém stylu a jeho úkolem bylo upoutat a sdělit co nejobsáhleji letní akci. „Většině lidí se asi stejně jako mně při slovech zimní zahrada nebo pergola vybaví léto, opalování či odpočinek. A proto jsme i my chtěli tuto reklamu zasadit do atmosféry slunného letního odpoledne a podobnou náladu v divácích vyvolat.“ Odkrývá svůj úmysl Radim Svoboda.
Natáčení probíhalo jeden den v showroomu a výrobě v Říčanech u Prahy. Abychom stihli vše natočit v požadované kvalitě, rozdělili jsme štáb na dvě jednotky. První jednotka se zaměřila na záběry s hereckou akcí, druhá jednotka točila výplňové záběry. Při natáčení jsme využili i velký dron, na který se zavěsila kamera RED Komodo.
„Využili jsme kompaktní kamery RED Komodo pro jejich super poměr kvality obrazu a velikosti. Byli jsme tak mnohem flexibilnější a při natáčení jsme nepotřebovali velké jízdy a stačilo nám malé stabilizační zařízení. Kameru jsme umístili také na dron.“ Vysvětluje svůj výběr techniky kameraman Petr Hostička.