Justmighty
Než jsme se dostali k finální formě videa, prošli jsme několika velmi rozdílnými přístupy, jak je uchopit. Justmighty má velmi výrazný brand, který jsme chtěli co nejvíce promítnout do formy i obsahu videa. Několikrát jsme se s nimi setkali. Nasáli jsme styl jejich kanceláří. Studovali jsme jejich brandbook a interní prezentaci pro nováčky. Prošli jsme si jejich výstupy prací pro klienty. Díky tomu všemu se nám lépe dařilo pochopit (a uchopit) duši i mozek značky Justmighty.
Samotnou produkci provázel velmi nelineární kreativní proces. Rozebrali jsme vhodný styl, nalezli vhodnou hudbu a vytvořili moodboard video, které demonstruje styl a tempo, jakým chceme spot pojmout. Teprve po jeho spokojeném schválení jsme připravili natáčení – zcela záměrně bez konkrétního scénáře, ale s dlouhým seznamem situací, objektů a pocitů, které musíme zachytit. Ve třech kameramanech tak bylo za jeden den natočeno.
Zdaleka nejvíce práce přišlo na řadu až ve fázi postprodukce, kdy jsme z velkého množství zdrojových souborů dolovali pravé poklady. A že bylo z čeho vybírat! Vybraná hudba byla skvělým vodítkem v rámci střihu. Z reálných záběrů opakovaně přecházíme do grafiky a zase zpět. Snažíme hrát s pocity, ale zůstat nohama na zemi. Celým spotem by tak měla provázet jistá originalita, sebevědomí a hravost, tedy vlastnosti, které jsou Justmighty i overhere velmi blízké.
Hodnocení klienta
Kluci mají neskutečný talent vystihnout to, co natáčejí. Skvěle se jim podařilo přenést atmosféru z naší agentury do minuty a půl dlouhého videa. Video skvěle funguje v rámci našeho vlastního marketingu a HR. A natáčení byla sranda a všechny nás to bavilo.
Marco Salatin
Jednatel