Netbox – Skvělé město
Netbox dobře ví, že Brno je studentské město, a proto ho mají tolik rádi. Rozhodli se proto, že všechny studenty při studiu podpoří exkluzivní nabídkou internetu a tuto kampaň podpořili sérií 3 videí.
Kampaň Skvělého města stojí na myšlence, že Brno patří mezi hlavní a nejživější studentská města. V rámci kreativy jsme pracovali se známými brněnskými lokacemi v kombinaci s vtipnými studentskými příhodami.
Jako hlavní témata byly zvoleny proslulé brněnské rozjezdy, neobyčejný brněnský orloj a brněnská žirafa Joštův kůň. Autenticitu videí jsme se snažili vytáhnout na maximum, ať už využitím všem v Brně známého nočního prodavače květin (který si ve videu zahrál sám sebe), nebo natáčením scén během skutečných rozjezdů (ve kterém si zahrál hlavní roli člen našeho týmu).
Série tří videí dokázala virálně zaujmout a i pomocí organického šíření nasbírat přes 7.000 reakcí, komentářů a sdílení. Na Facebooku nejvíce zaujalo video s rozjezdy s více jak 200.000 zhlédnutími, naopak na YouTube bylo nejúspěšnější video se sochou Joštova koně a jeho profláklým podhledem, který stále zaujímá místní i turisty. V součtu celá série zaznamenala 750 tisíc zhlédnutí na Facebooku a YouTube dohromady.