Netbox – Testováno na …
S roční odmlkou jsme navázali na spolupráci se společností netbox. Společně s agenturou Justmighty jsme vytvořili kreativu a realizovali videa v rámci kampaně „Testováno na“. Také jsme se podíleli na tvorbě fotografií určených pro offline a bannery. Kampaň je cílená na rodiny s dětmi a vyznačuje se milým humorem. Hlavními protagonisty, kteří nás provází celou kampaní, jsou členové typické české rodinky v čele s tátou Pepou, maminkou, dvěma dětmi, babičkou a nezbedným psíkem. (Ano, už se nám po zvířatech stýskalo.) Na podzim 2020 kampaň navazovala v podobě „Testováno na studentech“ s jinými protagonisty. Režie se chopili Radim Svoboda (Testováno na gamerech a dětech) a Jan Kolář (Testováno na studentech).
Testováno na gamerech
Reklamní spot, ve kterém chtěl netbox ukázat, že díky výborné odezvě a rychlosti je jejich internet ideální pro online hraní počítačových her. Nebyli bychom to ale my, kdybychom neporušili daný archetyp! Do pozice ukázkového hráče jsme dosadili afektovanou babičku, která tvoří vtipný kontrast ke již smířenému otci. „Zastřelení“ psa pak vytvoří komickou tečku na závěr.
Testováno na dětech
Máte na starosti vaše nepořádné děti a nevíte si s nimi rady? Jednoduše, pusťte jim telku! Takto v kostce se dá popsat děj této reklamy cílené na službu Kuki, tedy internetovou televizi. Se spotem jsme si vyhráli a filmovému obýváku jsme dali pořádně zabrat. Od roztrhaných polštářů, rozkousaných kabelů, trochu toho dortu až po padající lustr.
Testováno na studentech
Na pozdzim se objevilo další video v rámci kampaně – tentokráte cílené na studenty. Důležitou složkou spotu je samotná aranž studentského útulného pokoje a chemie mezi hlavními protagonisty. V rámci natáčení se vytvořil i materiál pro další výstupy na sociální sítě. Výsledkem jsou čtyři videa se stejnými propagonisty, kteří provázejí celou podzimní a vánoční kampaní. Nedílnou součástí je i tvorba fotografií pro offline kampaň a internetové bannery.