Přehrát video

Netbox

Testováno na ...

Netbox – Testováno na …

S roční odmlkou jsme navázali na spolupráci se společností netbox. Společně s agenturou Justmighty jsme vytvořili kreativu a realizovali videa v rámci kampaně „Testováno na“. Také jsme se podíleli na tvorbě fotografií určených pro offline a bannery. Kampaň je cílená na rodiny s dětmi a vyznačuje se milým humorem. Hlavními protagonisty, kteří nás provází celou kampaní, jsou členové typické české rodinky v čele s tátou Pepou, maminkou, dvěma dětmi, babičkou a nezbedným psíkem. (Ano, už se nám po zvířatech stýskalo.) Na podzim 2020 kampaň navazovala v podobě „Testováno na studentech“ s jinými protagonisty. Režie se chopili Radim Svoboda (Testováno na gamerech a dětech) a Jan Kolář (Testováno na studentech).

Testováno na gamerech

Reklamní spot, ve kterém chtěl netbox ukázat, že díky výborné odezvě a rychlosti je jejich internet ideální pro online hraní počítačových her. Nebyli bychom to ale my, kdybychom neporušili daný archetyp! Do pozice ukázkového hráče jsme dosadili afektovanou babičku, která tvoří vtipný kontrast ke již smířenému otci. „Zastřelení“ psa pak vytvoří komickou tečku na závěr.

Testováno na dětech

Máte na starosti vaše nepořádné děti a nevíte si s nimi rady? Jednoduše, pusťte jim telku! Takto v kostce se dá popsat děj této reklamy cílené na službu Kuki, tedy internetovou televizi. Se spotem jsme si vyhráli a filmovému obýváku jsme dali pořádně zabrat. Od roztrhaných polštářů, rozkousaných kabelů, trochu toho dortu až po padající lustr.

Testováno na studentech

Na pozdzim se objevilo další video v rámci kampaně – tentokráte cílené na studenty. Důležitou složkou spotu je samotná aranž studentského útulného pokoje a chemie mezi hlavními protagonisty. V rámci natáčení se vytvořil i materiál pro další výstupy na sociální sítě. Výsledkem jsou čtyři videa se stejnými propagonisty, kteří provázejí celou podzimní a vánoční kampaní. Nedílnou součástí je i tvorba fotografií pro offline kampaň a internetové bannery.

Přehrát video

Testováno na gamerech. Zveřejněno v první fázi kampaně na začátku února.

Přehrát video

Pořádný nepořádek a plno rozlítaného peří, to je druhý díl kampaně.

Přehrát video

Nervózní Honza pozve Dagmar na rande. Nastane trapná situace? S netboxem se vám to nestane!

Rok výroby:

2020


Počet členů štábu:

15


Doba výroby:

2 měsíce / 3 natáčecí dny


Agentura:

Justmighty


Počet zhlédnutí:

170 000


Na kampani pracovali

Režie a střih

Režie

Kamera a střih

Grafika

Produkce

Naše další práce

Louie – Velikonoční spot
V rámci naší Velikonoční kampaně jsme usilovali o zachycení radosti…
Pickupeři
„Ahoj, věříš na lásku na první pohled, nebo mám přijít…
Centropol – Energetická expedice
Když se český dodavatel energií Centropol rozhodl oslovit budoucí generace…
Overhere logo

Ozvěte se nám!

Roztočíme to spolu?

Neříkejte dvakrát.

Kontaktujte nás
My jsme overhere. A vy jste kdo?
Dejte o sobě vědět prostřednictvím našich skvělých videí.
E-mail
hello@overhere.cz
Telefon
+420 731 831 242
Zavřít