Přehrát video

Technistone

Série videí a fotografií pro zahraniční trh

Technistone – Touch the living perfection

Co když věci, které známe, nejsou na první pohled tím, čím se zdají být? Toto je hlavní myšlenka kampaně pro společnost Technistone, kterou stvořila agentura Justmighty. Technistone vytváří luxusní kamenné desky do interiéru s bohatým výběrem barev a vzorů.

Splývající sochy s pozadím

Hlavními motivy kampaně jsou postavy, které symbolizují oživlé kameny v daných vzorech a splývají s pozadím. Součást kampaně jsou samozřejmě videa – série 12 krátkých bumperů a z nich sestříháné doplňkové video. Po úspěšném natočení bumperů se natočil hlavní spot tří vzorů, splývajících do reálných interiérů. Součástí balíčku je i třicet upravených fotografií.

Přemýšleli jsme nad více směry, jak postavy ztvárnit. Jako první řešení se nabízel klasický bodypainting -tedy každého herce namalovat přesně tak, jak vypadá vzorek. Avšak u některých vzorků to bylo tařka nemožné, zkuste si namalovat například „rozsypaný písek“, který má být totožný s reálným vzorem a splývat. Další řešení bylo využití 3D technologie a vyrobení kompletních postav digitálně, tohle řešení je nejen velmi nákladné, ale i náročné co se týče realičnosti lidských pohybů.

 

 

Digitální textura

Nejlepší řešením řešením se nakonec ukázala kombinace digitálních efektů a bodypaintingu. Modelové byli natřeni podkladovou barvou, označili se trackovacími body a na zeleném pozadí se natočili. Co se týče hlavního spotu, zelené plátno bylo vloženo přímo do interiéru. Výsledkem je realisticky vypadající malba na postavách, která zplývá s pozadím a v hlavním spotu za využítí vizuálních efektů se v pozadí i postupně rozplývá.

Přehrát video

Reklamní spot se sochami, které splývají v reálném interiéru.

Přehrát video

Image video, sestříhané z 12ti bumperů.

Série třiceti fotografií

Fotografie se nafotily opět na zeleném plátně, modelové přecházeli z natáčení přímo do fotoateliéru. Postprodukčně se na postavy i na pozadí postupně nasadily všechny textury.

Přehrát video

Mrkněte, jak se videa tvořila.

Přehrát video

Jeden z patnácti bumperů.

Na kampani pracovali

režie, scénář, střih

kamera, foto úpravy

Naše další práce

Louie – Velikonoční spot
V rámci naší Velikonoční kampaně jsme usilovali o zachycení radosti…
Pickupeři
„Ahoj, věříš na lásku na první pohled, nebo mám přijít…
Centropol – Energetická expedice
Když se český dodavatel energií Centropol rozhodl oslovit budoucí generace…
Overhere logo

Ozvěte se nám!

Roztočíme to spolu?

Neříkejte dvakrát.

Kontaktujte nás
My jsme overhere. A vy jste kdo?
Dejte o sobě vědět prostřednictvím našich skvělých videí.
E-mail
hello@overhere.cz
Telefon
+420 731 831 242
Zavřít