Kreativec a režisér

Jan Kolář

Jsem režisér, scenárista a střihač. Úspěšně jsem absolvoval obor režie a scenáristika na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a už od studií makám na tvorbě reklamních spotů.

Jan Kolář
Své první dílo jsem natočil už ve 14 letech. Měl jsem digitální foťák, na který se dalo natočit třicetisekundové video, a tak jsem stvořil skeč, v němž kamaráda přejel vlak.

Natočím film za 48 hodin

Získal jsem cenu za nejlepší film a za nejlepší režii na festivalu 48 Hour Prague Project 2013. Za reklamní spot „Už i medvědi vědí“, který jsem režíroval, nominovali náš tehdejší LITTLE CUBE tým na Zlatou Pecku 2018. Stál jsem u tvorby reklam pro značky jako Škoda auto, Stihl nebo pro brněnské univerzity. Zkušenosti jsem sbíral třeba i na asistentských pozicích při natáčení pro stanici Netflix. Na každém videu, který vzniká v mé režii, se podílím od úplného počátku a snažím se v něm zanechat svůj charakteristický rukopis.

Řemeslo i moderní sestřih

Moje reklamy se vyznačují osobitým stylem a smyslem pro humor. Lpím na řemeslu, moderním střihu a využívám co nejvíc klasických filmových triků. Děti ani zvířata pro mě nejsou překážkou. Právě naopak. Je to výzva.

Cestování s kýblem kafe

Moje práce je pro mě i koníčkem, takže kromě natáčení rád sleduju filmy, poslouchám hudbu a miluju cestování. Není na světě lepší pocit, než si dát pořádný kýbl kafe na benzince na dálnici a vědět, že je přede mnou ještě pořádný kus cesty někam do háje.

Jan Kolář

showreel 2019

Přehrát video

Co mám za sebou

Zavřít