Markeťák

Matěj Čičák

Jsem markeťák, kopík, ajťák, baví mě technično a od dětství miluji film.

Matěj Čičák
„Na střední škole jsme se spolužákem ukecali vedení školy, aby pro nás zavedlo speciální předmět, kde budeme moci stříhat a točit.“

Filmový maniak od kolébky

Filmy mě baví už od dětství. Nejdřív jsem se na ně rád díval, na střední škole jsem je začal natáčet. Bavilo mě to tehdy tak moc, že jsme se spolužákem ukecali vedení školy, aby pro nás zavedlo speciální předmět, kde budeme moci stříhat a točit.

Neopustilo mě to ani na vysoké. Okamžitě jsem se zapsal na všechny filmové předměty, které na IT fakultě byly k dispozici, ve volném čase jsem chodil na JAMU na hodiny dokumentaristiky, které vedla tehdy ještě neznámá Kamila Zlatušková. Díky tomu jsem se dostal ke spolupráci s Českou televizí a napsal pro ni několik (nakonec nerealizovaných) scénářů.

Dělník marketingu

Sen o FAMU nakonec zůstal nenaplněn a život mě nasměroval do úplně jiného oboru – do marketingu. Mám za sebou spolupráci s velkými českými firmami, jejichž význam přesahuje hranice republiky.

Měl jsem na starost rebranding autobusové dopravy STUDENT AGENCY na značku RegioJet, poté jsme měl dva roky pod palcem marketing RegioJetu po celé Evropě. Rok jsem strávil v Zoner software a staral jsem se o marketing internetových projektů společnosti. Tyto zkušenosti mě pořádně naučily marketingovému řemeslu.

Jsem rád, že v overhere můžu spojit své marketingové zkušenosti s celoživotní filmovou vášní a nakouknout pod pokličku zkušeným režisérům, jejichž práce mě fakt baví.

Potkáme se v letním kinu?

Můj volný čas stále vyplňuje film. Občas si něco střihnu pro radost – naposledy to bylo video z dovolené. Nejvíce času ale stejně spolkne sledování nových filmů. V brněnských kinech jsem už nechal tolik peněz, že bych za ně měl mít soukromý sál.

A dost mě baví letní kina. Proto už třetí rok provozuji FilmovéLéto.cz, kde je program všech brněnských letních kin.

Zavřít