Solpap – Jeden obal, dvě sdělení
„Chtěli bychom firemní video, ve kterém ukazujeme oboustranný tisk našich krabic“. Takto znělo zadání videa pro společnost Solpap. Společně s Justmighty jsme nabídli klientu o něco filmovější image variantu, která by se honosila v rámci komunikační kampaně. Očekáváné konzervativní video z výroby tak nahradila plnohodnotná filmová reklama. Tři hlavní postavy zastupují cílovou skupinu v co nejširším rozsahu, tedy od nejmenších podnikatelů až po velké továrny. Hlavní role si zahráli zkušení brněnští herci Michaela Rykrová, Petr Štěpán a Onřej Studénka.
Šest záběrů, dva dny!
Reklama se skládá pouze ze šesti záběrů, i tak trvalo natáčení celé dva dny. Důvodem byly náročné kamerové jízdy skrze krabice a precizní set design. Součástí videa bylo také nafocení propagačních fotografií, krátké bumpery v délce šesti vteřin a vertikální verze na sociální sítě.